20.10.2015

FROM NOW ON...

Pitkän tauon jälkeen mulle tuli fiilis, että haluan tehdä pientä uudistusta blogiini. Mun kirjoittelun linja on ollut sama since day one, eikä se oo oikeastaan muuttunut samaan tahtiin kuin mä. Haluan kirjoittaa enemmän merkityksellisimmistä asioista kuin omat tulemiset ja menemiset. Mulla on monenmonesta asiasta mielipiteitä, mitä en oo tuonut täällä oikeestaan esiin. Haluaisin tuoda ääneni kuuluviin mulle tärkeistä asioista, oli ne sit pieniä tai isoja. Ja tärkeillä asioilla tarkoitan myös ihan arkisia asioita, mistä mä oonkin jo kirjoitellut tänne, kuten reissu mummulaan, kaikenlaiset tapahtumat tai mua liikuttavat biisit.

Oon kuullut useesti lauseen, että mitä järkeä on bloggailla, jos sillä ei pyritä vaikuttamaan? Oon aina ollut eri mieltä, merkitseehän blogi eri ihmisille eri asioita. Mulle tää on ollut vähän kuin avoin päiväkirja, kun viikon tapahtumien jälkeen oon saanut kaikki tiivistettyä yhteen kirjoitukseen kaikkien ystävien (ja muun kansan) nähtäville. Joskus se on tuntunut jopa velvollisuudelta, siitä rupesi tulla kaavamaista. Mun päässä liikkuu kuitenkin tosi paljon ajatuksia tästä maailmasta ja tuntuisi turhalta heittää ne hukkaan ja jättää ne sinne mistä tulivatkin. Yksi syy on myös se, että mun tekemisiä pystyy muutenkin seuraamaan niin tiiviisti muualla sosiaalisessa mediassa, että taidan jättää ne kaikista pinnallisimmat "mitä tein tänään" -tyyliset ihan vaan sinne!

En nyt sano, että mun blogista tulisi joku filosofinen keidas, heh, ei todellakaan! Mutta just nyt tuntuu, että haluan antaa jotain enemmän kaiken muun höpötyksen seassa. Mulla on nyt jotenkin erilainen tatsi elämään ja haluan sen näkyvän täälläkin kirjoittamalla asioista toisinaan vähän pintaa syvemmältä, koska semmoinen ihminen mä pohjimmiltanikin oon. Toki aion tehdä jatkossakin myday- tai muita teemapostauksia ja kaikkea muuta mieleen juolahtnutta, sekin on osa mua. Kaikkea oikeassa suhteessa, eikö? Joskus vaan olisi kiva kirjoittaa vähän deepimpiäkin juttuja tänne. Antaa tän nyt vaan rullata omalla painollaan ja katsoa, mihin suuntaan mun bloggailut oikeen etenee. Miltäs kuulostaisi? Mulla on ainakin helpottunut olo, saa tääkin vähän tuuletusta! - Sissi

IMG_4660

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti