20.9.2014

LEVER NÅGONSTANS MELLAN VERKLIGHETEN & DRÖMMAR

Haudi! Nyt ajattelin kertoa vähän lähemmin mun kuulumisia. Kaikenkaikkiaan, mulle kuuluu aivan mahtavaa. Oon ollut koko viikon yksin kotona, kun äiti ja Leo lähti Jenkkeihin, joka oli Leon valmistujaislahja. On tehnyt muuten hyvää mullekin opiskella vähän ruuanlaittoa ja kodinhoitoa, haha :-D

uusimmat kuvat23

1. Freeesh, lenkiltä tullut! Suunnitelmissa olisi käydä joku aamu ennen koulua juoksemassa, sitä päivää odotellessa? :-D / 2. En ikinä juo kahvia (enää). Yks päivä oli kertynyt sen verran univelkaa, että oli pakko mennä Ärrän kautta kouluun. Eikä se niin pahalta maistunutkaan! Kahvi ei kuitenkaan ilmeisesti sovi mulle ja mulle tuli pienet tärinät ja pärinät ja hirveen hektinen olo.

uusimmat kuvat24

3. Cittarin ale-irtsareita, perjantai on karkkipäivä! / 4. Oon kulkenut käsi paketissa ja alkuviikon pidin tukisidettä jalassakin, kun molemmathan meni siellä matsissa. Eilen otin siteen kädestäkin pois, ettei mun ranne ihan kokonaan jäykisty. Kyllä tää tästä! :-)

uusimmat kuvat26

5. Jooo, I know, mun tän viikon ruokavalio on ollut ihan syvältä suoraan sanottuna :-D Pilttidietti oli niin rankka, että teki ihan hyvää mässäillä. Siitä seuras kylläkin ihan älyttömän huono olo, en pystynyt syömään kuin puolet pitsasta, maha oli jotenkin ihan sekasin kaikesta tästä. Jätskikin jäi syömättä. 6. Arjen luksusta ja horoskoopin mukaan mun onnenpäivä. Hmmm, tais se ollakin oikeessa!

Miten teidän viikko on mennyt? Täällä on ollut ainakin ihanan aurinkoista eikä syysmasennus oo päässyt vielä painamaan :-)

- Sissi

3 kommenttia:

  1. Milloin se videopostaus on oikeen tulossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. thahaaa sit kun saan aikaseks... oon vaan jotenkin nin laiska ton suhteen! voin kysellä vaikka videopostausaiheita seuraavassa postauksessa :)

      Poista
  2. Laitoin sulle meiliä osoitteeseen sissi.luoto@gmail.com käy lukemassa kun kerkiät

    VastaaPoista