28.2.2015

SATURDAY WITH ME

DSC_0251

Aamulla heräsin kympin maissa ja äiti toi mulle ylläriaamiaisen oven taakse, hihi! Sillä oli hyvä aloittaa päivä. Yleensä viikonloppuisin syön aamiaisen olkkarissa telkkarin ääressä, mutta ekaa kertaa tein tämänkin sängyssä... Ja instagrammasin.

2 helmikuu4

Aamupalan jälkeen puin päälle ja lähdettiin äitin kanssa korjailemaan mun kirppispöytää - ja samalla vähän shoppailemaan! Kierrettiin pari Porvoon kirppistä ja toi raitapaita löytyikin mulle vaivaisella eurolla. Mä niin rakastan kirppiksiä, hyväkuntoisia vaatteita löytyy pikkurahalla! Kirppisten jälkeen tapasin Tiitun kaupungissa ja löysin Seppälästäkin tuon (hieman kalliimman) topin, joka on just kivasti sekä juhlava että arkinen, että se sopii vaikka mihin tilanteisiin! Selkäosa on tosi avoin ja nätti.

DSC_0268

Käytiin Tiitun kanssa myös Rossossa syömässä ja sain ruokailun aikana idean, että leivottais "joulun vikat" piparit :-D Kuka muka väittää, että niitä leivotaan vaan joulun alla?

IMG_4467

Tässä vaiheessa unohdin kameran kotiin. Illaksi menin Saaran kanssa Cananille viettämään leffailtaa ja mä olin tossa vaiheessa jo niin täynnä piparitaikinaa, etten saanut oikeen mitään alas, mutta ehkä hyvä niin. Tulin just himaan ja rupesin kuvailemaan noita yllä olevaa kahta paitaa, hehe. Eiköhän ois suihkun aika. Nukkukaa hyvin, muahh!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti