11.4.2015

DREAM WARDROBE ATM

ffff

Jaa että mitä mä lähtisin tuolta vaatekaupoilta etsimään? Ei tarvii kahta kertaa miettiä! Mä kuolaan tällä hetkellä muutaman vaatekappaleen perään. Kimono, Calvin Kleinin alusvaatteet, revityt shortsit, boyfriend-farkut ja kaiken näköiset reput. Mun mielestä on myös maailman tyylikkäintä kääriä farkkujen lahkeet ylös ja pistää jotkut veikeet sukat näkyviin, kuten HUF:it tai Adidakset. Toimii myös shortsien kanssa! Itämaishenkiset kuviot ja vaatteet on myös mun mieleen tällä hetkellä, esimerkiksi otsakorut ja muut hapsujutut.

Kollaasit

Kukkakuvio on kestosuosikki mun vaatekaapissa, vaikka se monen silmään saattaa vaikuttaa mummomuodilta. Oon hulluna kuvioituihin farkkuihin ja legginsseihin. Urheilumerkkien, varsinkin Niken ja Adidaksen yhdisteleminen arkisiin vaatteisiin on kivan näköistä. Kenkälemppari tällä hetkellä on ehdottomasti korkeapohjaiset ja mieluiten valkoiset!

Mulla ei ole mitään käryä, onko nämä mun vaate-aatteet massamuotia vai ei. Mä en nimittäin tiedä massamuodista oikeestaan mitään. Pukeudun päivän fiiliksen mukaan ja rakastan sitä, miten vaatteilla voi saada niin erilaisen ilmeen. Omaa olemusta voi muuttaa niin helposti. Sitä ollaan oikeen ihmetelty, kun joinakin päivinä tulen Vanssit ja ylisuuri Run DMC -paita päällä kouluun reppu olalla, ja seuraavana korolliset nilkkurit jalassa Guessin käsikorut heiluen. Musta on ihanaa näyttää joka päivä erilaiselta, se on piristävää! Millainen tyyli teillä on, samoja ajatuksia, anyone? - Sissi

"Style is saying who you are without having to speak"
- Rachel Zoe

3 kommenttia:

  1. Mäkii digaan pukeutuu ihan vaa fiiliksen mukaa.. Välillä ylisuuret vaatteet päällä välillä taas hirvee panostus meininki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! se on parasta! ihanaa löytää täältä sielunsiskoja 8) tai -veljiä

      Poista
  2. Sielunsiskoja* :)

    VastaaPoista