19.7.2015

MÄ HALUUN VAAN VALVOO

DSC_0837 DSC_0854 DSC_0859 DSC_0819

Viikonlopun ainoat onnistuneet otokset. Mulla oli tosiaan kolme viikkoa sitten synttärit ja halusin pitää juhlat, se kun ei onnistunut samalle viikonlopulle eikä parille seuraavallekaan. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö? Kutsuin alunperin juhliini 15 henkeä, joista niin moni perui, että meitä oli enää kahdeksan jäljellä. No toisaalta, eipähän tullut tungosta nukkumapaikoissa ja mahduttiin kaikki saman pöydän ääreen. Olin suunnitellut mun juhlia jo kuukausia ja roudasin koristeita ja muita tavaroita monena viikonloppuna. Vietettiin mun synttäreitä siis meidän mökillä Porvoon saaristossa, minä, Saara, Veera, Tiitu, Lina, Tuuli, Isbe ja Juuli.

Eilinen oli ihan uskomaton päivä! Grillattiin, pelattiin Aliasta, saunottiin, kävin jopa heittämässä talviturkin ihan kunnolla, kun hypittiin illan hämärtyessä laiturilta veteen. Syötiin ja juotiin ja syötiin ja juotiin. Mulla oli ihan älyttömän hauskaa ja rentouduin täysillä. Täydellinen ilta sai kuitenkin vähän rajumman lopun, kun Linan hoitokoira sai kohtauksen ja puraisi Linalle avohaavan naamaan. Päästiin jännittävälle seikkailulle, kun merivartiolaitos yritti paikantaa meitä. Patikoitiin saaren läpi taskulamppujen avulla, minä XXL-kokoisessa fleecetakissa, osa yökkärishortseissa, ja yritettiin siinä parhaamme mukaan lämmittää toisiamme. Lopulta hyvästeltiin Lina kohti sairaalaa Hessu kainalossa. Kaikki on nyt kuitenkin hyvin ja dogikin saa tarvitsemaansa hoitoa!

Viiden tunnin unilla pötkii pitkälle ja tänään ollaan siivoiltu mökkiä koko päivä, kiitos reippaille apureille! :-D Haluun vielä kiittää mun seitsenhenkistä kanalaumaa joka tuli mun seuraksi juhlistamaan täysikäisyyttä. Ootte mulle rakkaita joka ikinen. En tuu unohtamaan tätä surkuhupaisaa iltaa ikinä, teitte siitä nimittäin ikimuistoisen!  - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti