6.7.2015

MY 18TH BIRTHDAY AT LAHTI

IMG_2859

Oon vihdoin täysi-ikäinen, joka on mulle iso asia. Oon aina pitänyt itseäni itsenäisenä ihmisenä ja tuntuu, että ikärajat ja nuori ikä oli joka järjestelyssä vastassa. Eipä oo enää, koska oon juridisesti aikuinen (ja siis vain ja ainoastaan juridisesti, haha). Tuntuu, että vain taivas on rajana mun jutuille, mitä mä seuraavaksi keksinkään. Olo on vaan niin vapaa ja onnellinen, kun mua ei oo enää kahlittu pienen teinitytön kahleisiin, vaikka mä aika pikkuinen olenkin.

612

Vietettiin tää kauan odotettu synttäripäivä Lahdessa Summer Up -festareilla, mun kaverina mukaan lähti Tiitu. Huonosti nukutun yön ja neljän unikapselin jälkeen olo oli aamulla vähän huono ja sekava, ettei edes kakku maistunut. Olin myös vähän kipeä. Äiti oli kattanut mulle kauniin aamiaisen ja pakannut eväät mukaan, sitten lähdettiinkin matkaan mun veljen saattelemana. Perillä heitettiin kamat hotellille, vedettiin rahkat naamariin ja sitten vaan alueelle! Oli muuten kuuma, nimittäin lämpötila meni yli kolmenkymmenen ja lavojen edusta ei ollut ollenkaan varjossa, että sain vieläpä auringonpistoksen. Kaikesta huolimatta vietin ikimuistoisen synttäripäivän, vaikkei olo ollutkaan kaikista mahtavin 

IMG_2902

Ekan päivän jälkeen multa lähti ääni melkeen kokonaan. Pujahdettiin bäkkärin takana olevaan rantaan, jossa tavattiin artisteja. Käytiin laiturilla olevassa veneessä bileissä. Tutustuttiin uusiin ihmisiin, joita nähdään varmaan myöhemminkin. Syötiin sikana roskaruokaa. Fiilisteltiin rinteessä artisteja lauleskellen ja mentiin ihmismassaan tanssimaan. Onnistuin saamaan viisi rakkulaa jalkoihin ja isoja mustelmia reisiin. Kahden päivän festariputki kruunattiin vielä baarireissulla ja laahauduttiin ryytyneinä auringonnousun aikaan kaverin kyydissä takaisin kotiin.

IMG_2921

Vaikka artistit olivatkin priimoja ja kerättiin kasa uusia ihania muistoja, päätettiin, että ensi vuonna jätetään Summer Up välistä näin kolmen peräkkäisen vuoden jälkeen. Sääntöjä oli tiukennettu tosi paljon muihin vuosiin verrattuna, syynä varmaan festarikansan keski-iän alentuminen. Oon jopa pettynyt tämän vuoden Summer Uppiin, nimittäin viime vuosina se on ollut mun kesän kohokohta. Siitä vain puuttui se pieni kipinä tänä vuonna. Myös mun lemppari Nicki Minaj tuotti pienen pettymyksen, sillä Nicki ei ehkä antanut itsestään kaikkea, monet biiseistä oli suoraan playbackiltä ja kappalevalinnat eivät olleet parhaimmistoa, joten yleisön oli vaikea lähteä mukaan. Lavashow oli myös hieman laimea. Olikohan sillä huono päivä? :-(

IMG_2929

Juomat oli kylmiä, musiikki kovalla, helle helli ja seura oli mitä parasta, eihän sitä muuta voi ihanilta kesäpäiviltä toivoakaan. Myöhemmin tänä kesänä on luvassa Blockfest, jota odotan jo suurella innolla, se ei varmana jätä kylmäksi! Moni teistä oli myös Lahdessa viime viikonlopun, mitäs mieltä te olitte? Yhtä villi meno kuin viime vuonna? :-) - Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti