9.12.2015

TILANTEESEEN NÄHDEN FEELING PRETTY GOOD

621 IMG_6298 620

MOI! Mä tiedän, oon ollut laiska kirjoittelemaan, vaikka uutta alkua lupailinkin. Mulla on kuitenkin paljon postailuideoita ja osa on jo työn alla, mutta viimeistely käy hankalaks kaiken tän kiireen keskellä! Tässä on nimittäin tapahtunut aika paljon asioita - muutettiin äidin kans uuteen asuntoon reilu viikko sitten, aloitin lukemaan ylppäreihin, treenaan taas kovasti ja joulukiireetkin painaa päälle. Oon myös ruvennut suunnittelemaan vähän lukion jälkeistä tulevaisuuttakin, mulla se on ollut kysymysmerkkinä jo pitkään. Täällä uudessa kodissa on vieläkin sata asiaa hoidettavana ja korjailtavana, ja arkea on vaikea aikatauluttaa, kun pitäisi revetä joka paikkaan. Pitäis keretä käydä koulua, treenata, lukea ylppäreihin, olla mukana kotihommissa, nukkua riittävät yöunet ja mulle tärkeetä on ihan vaan hölläillä myös yksin, perheen ja kavereiden kanssa. Pyydän kuitenkin etukäteen jo anteeksi kaikilta ystäviltä, koska ylppäreihin asti mun aika tulee olemaan tosi kortilla. Ihan shittiä. Kyllä mä silti teistä välitän muruset!

Mun postailuväli saattaa siis jatkua aika harvana, mutta meen fiiliksen mukaan. Ostin tänään nimittäin uuden kameran (!!!) Olympus XZ-2 minijärkkärin, käytettynä kylläkin. Ei mun nykyisessä täysikokoisessa järjestelmäkamerassa mitään vikaa ole, mutta helpompikäyttöistä, kevyempää pokkarikameraa tuun tarviimaan etenkin ens kesän jälkeisenä lukuvuonna. Vielä en paljasta mihin, mutta kerään siihen kovasti rahaa koko ensi kesän. Mun blogin sisältökin tulee muuttumaan samalla ihan täysin. Paljastan mun suunnitelmat vasta, kun kaikki on varmaa! 8-)

Ja kyllä, aion tehdä myös huone/asuntopostauksen, mutta täällä ei ole vielä edes kaikkia huonekaluja paikallaan. Kaikki aikanaan. Toi keskimmäinen kuva on ainoa edustava, mitä mun huoneesta tällä hetkellä edes saa :-D Vaikka mulla onkin nyt monta asiaa tulilla samanaikaisesti, enkä edes muista niitä kaikkia, niin mä jotenkin osaan olla tosi rauhallinen. Ei mua stressaa. Tajusin eilen sen, että kohta tää koko lukioaikakin on ohi, ja sit naureskelen isompien haasteiden edessä kärpäsen kokoisille ylppäreille. Ihan sika kivoja juhlia ja tapahtumia on tulossa (jossei kaikista kuulu täällä, niin kuuluu ainakin Instagramissa @sissiluoto), ja lukulomaksi mä lähdenkin Thaikkulaan! Mulla on myös uusi treeni- ja ruokaohjelma, joiden avulla tähtään kohti mun unelmien abseja ja purkkapyllyä. Miten mä voisin ahdistua? Voimahaleja kaikille, vitskuja naamaan ja sit taas jaksaa! (Ainiin, vitamiinikuurin avulla mäkin pääsin mun sairastelukierteestä eroon. Ihanaa olla taas terve! Berocca on ystävä.) - Sissi

2 kommenttia:

  1. postausta terveellisestä ruokavaliosta ja treenaamisesta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä idea! voisin laittaa ruoka- ja treenipäiväkirjaa tännekin joskus ja muutenkin kirjotella vähän syömisestä :)

      Poista