3.7.2014

MY 17TH BIRTHDAY

DSC_0302 DSC_0326DSC_0339DSC_0345

toppi Newyorker
hame Espanjasta
kengät Seppälä
kaulakoru Gina Tricot
käsikoru saatu lahjaksi

DSC_0357DSC_0389 DSC_0409

Mä vietin tänään mun 17-vuotissyntymäpäiviä! Äiti tuli herättämään mua lahjapaketin ja smoothien kanssa. Oon toivonut jo pitkään uutta objektiivia mun kameraan, ja huomasin Nikonin logon pilkistävän lahjapaperien seasta. Nyt mulla on sitten Nikkor AF-S DX 55-300mm f/4.5-5.6G VR -objektiivi! Mä oon niiiiin kiitollinen, tolla saa upeita kuvia ja todella kaukaa. Veli tuli myös halimaan ja lupasi ostaa mulle Ifolor-kirjan netistä.

Laittauduin ja lähdettiin Linan kanssa Zum Beispieliin aamiaiselle. Mehän ollaan tunnetusti pelkkiä käsiä keittiössä - niinpä sain Linalta Käsi keittiössä -kirjan    :-D Ahahhah toi on niin sopiva mulle! Äiti tuli kesken aamiaisen moikkaamaan ja toimitti mulle kirjekuoren, jossa oli mun mummu- ja vaaripuolilta käsikoru. Tämän jälkeen mentiin meille ottamaan ulos muutamia kuvia, kunnes rupesin valmistautumaan töihinmenoon. Monet tuli moikkaamaan mua sinne, ja Tiitukin toi ton ihanan kortin. Työpäivän piristäjät  Sain viedä duunista kolme litraa mansikoitakin himaan!

Nyt oonkin jo kotona rauhoittumassa ja latailen akkuja huomiselle. Vielä pitäisi pakata laukut ja valita viikonlopun vaatteet... En malta odottaa, Summer Up täältä tullaaaaaan! Kiitos kaikille ihanasta syntymäpäivästä 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti