22.10.2014

WHAT I FOUND FROM STOCKHOLM

Tulin koulusta ja oli niin aurinkoinen sää, että päätin ruveta kuvailemaan mun ostoksia hyvässä valossa :-D Shoppailtiin tosiaan Tiitun kanssa kolmena päivänä ja tässä on saldo. Kierrettiin kaikki ihanat Tukholman kaupat ja käveltiin monta kilometriä, vaikka mä olisin mielummin kulkenut metrolla!

DSC_0071

polvisukat American Apparel

Oon himoinnut näitä jo kaaauan ja nää olis ollut ihan must mun kesän festariasuun. No, mielummin myöhään kuin ei milloinkaan!

10 lokakuu2

huppari & rennot housut Gina Tricot

Rakastan tota raidallista huppua! Huppari on Gina Tricotin urheiluosastolta, vaikka se onkin ihan normi hupparimateriaalia. Ihanan löysä ja rento joka puolelta.

DSC_0093

muistikirja Urban Outfitters

En löytänyt Urban Outfittersistä mitään vaatteita, mutta tulin ihan hulluksi siellä tavaraosastoilla. Se oli ihan täynnä kaikkia hauskoja tuotteita ja ton tapaisia kirjoja oli monia! Tossa on joka sivulla aihe, ja siitä sitten vaan listaamaan. Esimerkkinä "proud accomplishments", "the best gifts you've ever received" ja "the things you'd save if your home was on fire". Pelikortit ostin sitten matkamuistoksi Silja Linelta kotimatkalla, kun yritin tuhlata kaikki kruunut Suomeen tullessa :-D

DSC_0125

toppi H&M

Ton topin olkaimetkin on kivat, niissä on kolme ohutta narua. Tää on ehkä mun uusi favorite paita!

DSC_0101

kännykkätarrat Bikbok

Tiitu osti semmoiset, mitkä oli ihan täynnä kissan päitä, mutta mä jatkan edelleen tällä Barbie-teemalla. Pinkki on mun lempiväri vaikkei sitä koskaan mun vaatteissa nääkkään!

10 lokakuu3

irtotee & teepallo Indiska / Yankee Candle Gamla Stanista / vartalotuoksu Victoria's Secret

Thahaa vihdoin saan maistaa tota teetä kun sain sen kuvattua :-D Tuoksuu ainakin ihanalle! Victoria's Secretin vartalotuoksun ostin itse asiassa laivalta, koska Tukholman VS oli ääriään myöten täynnä (suomalaisia) turisteja, varmaan, kun se on ollut Tukholmassa vasta pari viikkoa. Kävin siellä ekaa kertaa ja huh huh mitkä hinnat, en osannut odottaa! Laivalla kuitenkin myydään verottomana.

DSC_0111

toppi Bikbok

Mun edellinen Spiritstoren vähän hienompi toppi jäi viime jouluna Thaikkuihin, no nyt vihdoin löysin jonkun korvaavan. Nyt sit vaan odottelemaan seuraavia juhlia! Kuka teistä on käynyt Ruotsissa shoppailemassa, mitä löysitte? Mulla on ainakin ikävä Urban Outfittersiä ja American Apparelliä, ne pitäis saada Suomeen!

- Sissi

4 kommenttia:

  1. Tää on mun lemppari nettiputiikki:http://eleven.se. Sieltä löytyy kaikkea kivaa! :)

    VastaaPoista
  2. Kodin Kruunulla Porvoossa on pieni valikoima Yankee Candel -kynttilöitä.
    - Tiina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, en tiennytkään! käyn siellä sit kun rupee kynttilät taas loppumaan :)

      Poista