1.11.2014

MITÄ MINULLE KUULUU

4

Ihan hyvää. Jotenkin hirveen iso kynnys taas tulla kirjoittamaan tänne, mutta kyllä tää mun postausväli kiristyy vielä tulevaisuudessa, lupaan. Mä en oo vain ollut oma itseni tässä lähiaikoina syystä jos toisesta, mut kyllä tää tästä! Elämä on kuitenkin aika ihanaa :-) Viime lauantaina vietettiin tyttöjeniltaa Hennan ja Lotan kanssa ja söin sipsiä varmaan ekan kerran vuoteen. Kaivettiin vanhat kunnon lautapelit esiin, vitsi kun oli kivaa! Lina halusi piristää mua ja yllätti mut tolla tikkarilla. Saan olla onnellinen, kun mulla on näin ihania ystäviä 

42

Mun uusi lemppari asukokonaisuus! H&M:stä ostettu ylisuuri teeppari ja noi uudet polvisukat. Oli mulla shortsit kuitenkin tuolla alla, älkää peljätkö :-D Harmi, että joudun luopumaan tosta outfitista nyt joksikin aikaa kun talvi tulee. Eilen vietettiin Hennan synttärijuhlia isolla porukalla. Jaksettiin bailata seiskasta kahteen asti ja voi jösses kun väsyttää, kiitos kuuden tunnin yöunien.

41

Tein kerrankin itse ruokaa ja päädyin mun bravuuriin (ja itseasiassa ainoaan ruokalajiin mitä osaan valmistaa), hunajameloni-kanasalaattin! Ihan älyhyvää, voisin syödä vaikka joka päivä, vaikka itse sanonkin. Hmm, mitäköhän muuta? Hirveesti kouluhommia vaan ja treeniä. Mulla on jännä matsi tuloillaan kuukauden päästä, mutta siitä lisää myöhemmin :-) Nyt rupeen selaamaan Netflixistä mulle, Linalle ja Johannekselle jotain kauhuleffaa halloweenin kunniaksi. Kummatkaan ei ole kauhuleffojen ystäviä ja musta tuntuu, että mä joudun istua keskellä ja pitää molempia kohta kädestä kiinni. Hihi, hauskaa halloweeniä!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti