28.11.2014

HUOMENNA OTELLAAN


Huomenna pääsen pitkästä aikaa taas kehään! Oon odottanut tätä matsia tosi kauan, sillä mua vastaan tulee jälleen Frida Westin. Oon otellut Fridaa vastaan kaksi kertaa, yhdellä tappiolla ja yhdellä voitolla. Kolmas kerta toden sanoo, eli paineet ovat sen mukaiset :-D

Kisat on siis Turussa Apollossa klo 20 lähtien. Meillä on lähtö huomenna aamulla ysiltä, koska ennen kahtatoista pitää olla puntarilla. Meitä lähteekin vain Kari, Hang, Riku ja minä ottelemaan, koska Nita tuli kipeäksi ja Onnin matsi peruuntui. Mäkin oon oikeesti ollut 10 päivää poissa treeneistä flunssan takia, eli lähen vähän niin kuin kylmilteen tonne kisailemaan. Tahdonvoimalla vaan eteenpäin! Majoitutaan hotelliin ja jäädään Turkuun yhdeksi yöksi, vitsi kun tulee kiva reissu! Tää on myös mun eka matsi ilman "rintapanssaria", eli astetta jännempää. Nyt rupeenkin pakkailemaan, eli jutskataan viikonlopun jälkeen!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti