7.12.2014

AIKAINEN JOULU ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ

DSC_0037 DSC_0055 DSC_0005 12 joulukuu DSC_0062

Heipparallaa! Käsi ylös ketkä katsoi linnanjuhlat? Meillä on nyt vähän erikoisempi tilanne, kun lähdetään jouluksi ulkomaille, niin vietettiin isin luona joulua tänä viikonloppuna, kun ei keretä nähdä ennen reissua. Tai siis, syötiin herkkupastaa jouluruuaksi ja annettiin toistemme lahjat! Itse sain Finnkinon leffalippuja ja herkkulippuja, rahaa ja sen toivotun Spotify premiumin. Aika nappiin meni siis, koska mulla menee toista sataa euroa vuodessa leffalippuihin, huh :-D

Halusin kovasti kirjottaa teille jotain tänne blogin puolelle viime viikolla mut mä en vaan yksinkertaisesti keksinyt mitään aihetta, vaikka oon listaillut kalenteriinkin ylös kaiken maailman postausideoita. Hmmh. No mutta, kuulumisista sen verran, että oon ollut vieläkin flunssassa, mutta ajattelin kuitenkin huomenna käydä treeneissä tekemässä jotain kevyttä. Mulla oli myös viime viikonloppuna se kauan odotettu matsi ja kirjoitan siitä sitten, kun pääsen käsiksi tapahtuman kuviin ja videoihin :-)

Muksaa viikkoa kaikilleee!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti