10.12.2014

AVARUUSINTOILIJAN VIIKKO

5

Mä oon hulluna. Mä oon nimittäin nyt tajunnut mun elämän kutsumuksen, joka on avaruus! Kävin katsomassa Linan kanssa Interstellarin ja sen jälkeen tajusin, kuinka kiinnostava avaruus oikeesti on. Oon googlannut kaikki mahdolliset aikadilataatiot ja mustat aukot ja tapahtumahorisontit ja ajattelin lainata kirjastosta kirjoja. Oon ollut kyllä jo ihan pienestä pitäen kiinnostunut avaruudesta, muistan, kun ala-asteella mulle annettiin fyken kirja käteen ja luin sen avaruus-osion jo ennen, kun me käytiin se läpi koulussa. Ja that's big :-D Ainoo miinus on se, että mun heikoimmat aineet on nimenomaan matikka, fyssa ja kemia (sain ainoosta kurssista vitosen). Eli ei musta siis astronauttia tule.

Nomuttajoo. Joulu lähestyy ja oli pakko räpsästä ruokalassa kuva, kun kerrankin oltiin vähän panostettu tunnelmaan! :-D Vasemmalla alhaalla onkin toissaviikkoinen tapahtuma Turussa, josta sanoinkin, että teen erikseen postauksen myöhemmin. Näin myös piiitkästä aikaa ihanaa Lauraa. Käytiin Isossa Omenassa kahvittelemassa, ostettiin meille ale-pipot ja otettiin selfieitä bussipysäkillä.

51

Viime perjantaina meidän koululla oli itsenäisyyspäiväjuhla, ja mut ja Fredi oltiin valittu viestikapulan vastaanottajiksi. Veteraanit ovat sen meidän koululle lahjoittaneet, ja se kiertää joka vuosi kolmosvuosikurssilaisilta kakkosille. Me saatiin kunnia! Ja voin kyllä sanoa että jännitti ihan hirveesti seistä siellä koko koulun edessä, ja mietinkin että miks ihmeessä. Mä en muuta tehnyt kun seisoin, kättelin ja vastaanotin sen kapulan. Mulla meni jotenkin pohkeet kramppiin siinä samalla ja ne oli jumissa sit koko viikonlopun :-D

Sit vähän taas peilikuvaa ja päivän asua. Kävin mun isotädillä lyhennyttämässä ton topin vähän aikaa sitten, kun se oli olkaimista tosi löysä. En oo voinut pitää sitä lähes ollenkaan, ja nyt oon tosi happy, koska mun mielestä toi on aivan ihana! Toinen kuva on viime viikonlopulta sieltä Isosta Omenasta, missä käytiin Lauran kanssa.

Nyt mä lähden treeneihin, koska oon nimittäin back on track taas toistaiseksi, ennen kuin muhun iskee taas joku karmee tauti. Heips! 

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti