22.5.2014

THIS SUMMER

Moikkis ihanaisetnaiset ja miehet! Tässä tulee mun lupailemani kesäpostaus. Listasin kasan mun lemppari kesäbiisejä, sekä vanhoja että uusia, mitä kuuntelen ihan joka kesä. Useimpia näistä kun ei voi kuunnella mihinkään muuhun vuodenaikaan, siks ne onkin niin ihania! Mikä on teidän lempparinne? :-)

summerrrrrerreer3


summerrrrrerreer2


summerrrrrerreer

Huhhuh, hirveet kesänostalgiat tuli kun linkkailin noita biisejä tänne :-D Mun lemppari tällä hetkellä on toi Stepan biisi, ja Holidai on ajaton ykkönen! Etenkin noista vanhemmista biiseistä mulla on ihan hirveesti ihania muistoja. Mulla oli myös niitä suunnitelmia lomalle! Musta on kiva, kun kalenterissa on aina jotain, mitä odottaa innolla, ja rakastan suunnitella asioita etukäteen. Tai no joo, spontaanit ideat on vielä parempia! Lisääkin toimintaa varmasti tulee, kesähän ei ole vielä edes alkanut ;-)

Mökille. Meidän mökki on saaristossa, jonne mennään aina veneellä. Odotan, että pääsen sinne syömään ihania grilliruokia, uimaan omasta pikku rannasta, soutelemaan läheisille pikkusaarille piknikille, saunomaan, hyppäämään laiturilta, pelaamaan mölkkyä, ottamaan aurinkoa... Viime kesänä olin siellä vaan kerran! Ainoa, mitä mä en odota niin innolla, on huussi ja ötökät :-D

Hankoon. Oon aiemmin maininnutkin, että isillä on siellä venepaikka. Mun piti käydä Hangossa viime vuonnakin, ja vaikkei ne uskonutkaan, niin mä oikeesti odotan ihan himona, että pääsisin sinne hiekkarannoille makoilemaan ja syömään niihin ihaniin ravintoloihin rannassa! Kaverin kanssa tietysti, ollaan suunniteltu lähtöä Tiitun kanssa :-)

Mummulaan. Mummulassa on aina ihanaa! Siellä on kesäfiilis korkeimmillaan, maaseudun rauhassa pikkukylässä. Vaarilla on se ikivanha Pappa Tunturi -mopo, millä pääsen päristelemään siellä hiekkateillä :-D Siinä ei toimi edes jarrut! Mönkkärillä mentiin sit reilua seitsemääkymppiä ja vedet valui silmistä. Mummulan järvi on maailman lämpimin. Vaari ja mummu on just rakentaneet itselleen upeen omakotitalon siihen vanhan kodin läheisyyteen, minne pääsen ekaa kertaa tänä vuonna!

Festareille. Tällä hetkellä mulla on vaan lippu Summer Uppiin, mutta haluisin ihan hirveesti mennä muillekin festareille. Uppiin suuntaan näillä näkymin Tiitun ja Matildan kanssa, ja sinnehän tulee ihan hirveesti muita kavereita. Mennään yöksi hotelliin ja seuraavana päivänä jatkuu, wuhuu!

summerrrrrerreer4

Töihin. Viime vuonna myin mansikoita torilla, tänä vuonna kävin toisen firman työhaastattelussa ja sain paikan! Pääsen siis samaan hommaan, tällä kertaa K-kaupan eteen, mahtavaa! Viime vuonna mulla oli koko ajan joku toinen siinä samassa kojussa, mutta nyt saan olla ihan itsekseni ja saada koko vastuun, mikä on kiva. Tykkään kanssa asiakaspalvelusta, ja kun saan olla koko päivän ulkona! Mun mielestä toi on paras kesäduuni mitä voi olla. Haluaisin olla töissä ainakin 6 viikkoa.

Synttärit. Mulla ei ole minkäänlaista haisua, mitä ihmettä mä keksin sille heinäkuun päivälle. Mä kuitenkin rakastan synttäreitä, enkä halua, että se on vain päivä muiden joukossa. Viime vuonna oltiin Lintsillä, joskus käytiin Helsingissä leffassa ja syömässä. Any ideas?! Kesällä on kuitenkin niin paljon mahiksia keksiä kaikkea kivaa.

Äitin viiskymppiset. Äitillä on siis sweet fifty samassa kuussa kuin mun syndet! Me järjestetään isot juhlat mökille, teemaa ei saa vielä paljastaa ;-) Paikalle tulee artisteja ja vaikka mitä. Itse ollaan Tiitun kanssa baarimikkoja ja hoidetaan tarjoiluja. Toivottavasti sää suosii!

Telttailemaan. Mä en oo ikinä ollut telttaretkellä, mutta tänä kesänä mä haluan sen toteuttaa, ihan kunnolla! Mentäis eräjormailemaan jonnekin kauemmas Porvoosta, teltta messiin, kertakäyttögrilli ja a vot!

Grillijuhlat. Musta olisi ihana kutsua meidän pihalle ystäviä viettämään grilli-iltaa. Ohjelmassa voisi olla legendaarisia pihapelejä ja muuta hauskaa. Mulla on vaan ongelma, että läheisimmät ystävät ovat sieltä täältä, enkä kuulu mihinkään "isoon porukkaan", ettei kukaan tuntisi toisiaan :-D No, siinäpä tutustuvat!

Onko teillä suunnitelmia kesäksi? Tai juhliiko kukaan syntymäpäiviä kesällä? :-)

- Sissi

2 kommenttia:

  1. Onko sulla mitään vinkkejä miten ruskettuu paremmin/nopeammin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en oo ikinä kokeillu rusketusöljyjä, mut nehän on sitä varten! :) pari vuotta sitten söin aurinkokapseleita, minkä pitäis auttaa ruskettumaan ja auttaa sitä kestää pidempään. mä ite oon ottanut aurinkoa tän alkukesän ilman mitään aurinkorasvoja (paitsi kasvoissa välillä) jotta ruskettuisin nopeemmin... eihän siinä oo oikeen järkee ja paikathan siinä palaa :D kuhan vaan jaksat maata auringossa ni kyllä se siitä syvenee! ;)

      Poista