25.5.2014

WKND @ SVEABORG

DSC_0246 DSC_0259 DSC_0268 DSC_0273 DSC_0292 DSC_0310 DSC_0305DSC_0328DSC_0319DSC_0333DSC_0341

Heippaaa! Perjantaina lähdettiin meidän veneellä kohti Suomenlinnaa, minä, Lina, isi ja äitipuoli Pia. Ilma oli ihan älyttömän upea - paitsi että lauantaina kotimatkalla se ei enää tuntunutkaan niin hyvältä. Lähdettiin Linan kanssa eilen tulemaan lautalla pois, kun isi ja Pia jäivät Suokkiin toiseksikin yöksi. Raahattiin meidän painavia kasseja ympäri saarta ja juostiin helteessä lautalle juuri ajoissa. Kauppatorilta käveltiin hikisinä Kaisaniemen metroasemalle, kun tajuttiin, ettei tulla ehtimään Porvoon bussiinkaan, joka lähtisi Kampista. Keksittiin ottaa metro Itikseen, jonka kautta se bussi kiertää, ja kerettiin kuin kerettiinkin ajoissa. Kyllä oli sen jälkeen jalat muusia ja kurkku kuivana, ai huh huh! :-D

Suokissa kerettiin ottaa aurinkoakin, kuitenkin ruotsin kirjat sylissä. Sain vihdoinkin rusketusrajat, tosin iho ei ole ruskea vaan punainen :-D Söin kesän ensimmäisen jätskin ja heitettiin vihdoin talviturkit! Todistusaineistoa löytyy mun instagramista sissiluoto.

Onko kukaan teistä käynyt Suomenlinnasta? Mitä pidät siitä paikasta? Itse Suomenlinna ei kuulu mun lempparipaikkoihin, oon käynyt siellä kuitenkin jo pienestä pitäen ja paikat on jotenkin jo nähty. Mulla oli silti ihanan rentouttava viikonloppu! :-)

- Sissi

2 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia, tuli niin hyvä fiilis :)

    Ja oon käyny Suomenlinnas kerran, luokkaretkellä oltiin. En kyl hirveesti muista siitä mitään kun keli oli niin huono et keskityin vaan haluamaan pois ja sisälle lämpöiseen... :'D

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitoksia! :) joo no kyl siel kannattaa käydä jos aurinko paistaa!
      hei ihania kissakuosisia juttuja sun blogissa! mä oon himoinnut yhtiä kissakuvioisia vansseja, pakko saada 8)

      Poista