12.6.2014

LOVIISAN YÖSSÄ

DSC_0005 DSC_0015 DSC_0018 6 kesäkuu 2014 DSC_0026 DSC_0028 DSC_0030 DSC_0035

Otin eilen bussin Loviisaan ja menin Linalle yöksi, kuten kerroinkin eilen! Pakattiin eväät mukaan ja käytiin oikein pitkällä kävelyllä. Pysähdyttiin ekaksi uimarannalle ja istahdettiin laiturin päätyyn, mutta siellä oli niin järkyttävät määrät hyttysiä, että lähdettiin sieltä heti, kun saatiin leivät syötyä. Seuraavaksi vastaan tulikin näköalapaikka, missä ruvettiin suunnittelemaan pakokeinoja, jos rappusia ylös kävelisi moottorisahamurhaaja! Ihan basic meidän juttuja siis.

Oltiin jo menossa Linalle sisälle, kun päätettiin istahtaa erään kahvilan portaille ja ruvettiin syvällisemmin miettimään, että meidän nuoruus on melkein jo ohi. Ihan kamala ajatus. Mietittiin meidän tulevien lapsien nimiä ja sitä, mitä ollaan koettu tähän mennessä elämää. Mulla on oikeesti pieni paniikki päällä, eilen mä vasta sen tajusin. Herranjumala. Mä en saa näitä päiviä ikinä enää takaisin, mä en halua kasvaa aikuiseksi! :-S No, jossain vaiheessa väsymys iski ja kun päästiin Linalle, kello oli varmaan kaksi.

Oon semmoinen kyläluuta, että menen tänäänkin muualle nukkumaan. Rupean siis taas pistämään kamoja kasaan, ja hei, huomenna on perjantaiiii! (Vaikkakin se on 13. päivä, apuaaa!)

- Sissi

2 kommenttia:

  1. ihania kuvia! sulla on todella mukavan oloinen blogi ja tekstiäsi on kiva lueskella:)

    http://oonaaino.blogspot.fi/

    VastaaPoista