11.6.2014

RECENT

uusimmat kuvat4

Pahoittelen heti alkuun huonoa kuvasaldoa! Ostin Boohoosta tän ihanan neonvihreän topin, sentään oikean kokoisena. Toinen toppi on tuloillaan, se peplum toppi, mitä yritin kaupitella täälläkin teille! Tilasin sen toista kertaa liian pienenä, ja vasta nyt huomasin, että olin katsonut kokotaulukkoa ihan väärin... No, kolmas kerta toden sanoo! Tää on ainakin lovelovelove.

IMG_4803

Mun töiden piti alkaa vasta heinäkuussa, mutta oon tehnyt yksittäisiä päiviä jo nyt. Eilen oli ihan kamala kaatosade, mutta mun kojussa oli kuivaa ja kotoisaa! Asiakkaita oli kylläkin ehkä yksi per 30min, mutta... kyllähän mulle siitäkin maksetaan :-D Seuraavan kerran menen lauantaina ja eri paikkaan kuin eilen.

uusimmat kuvat5

Kesälomalla on ihana nähdä vaivaa aamiaisen eteen, ettei vaan lätkäise liisteripuuroa lautaselle tai ota kuivaa korppua kaapista. Lähdettiin Sofian kanssa mun skobolla ajelemaan Sondbyn uimarannalle maanantaina. En ollut ikinä käynyt siellä, enkä yhtään osannut odottaa, että matka tulisi kestämään noin 40 minuuttia :-D Vesi oli ihan sairaan lämmintä, koska siellä on tosi matalaa. Tuuli oli kuitenkin kova ja parin tunnin jälkeen lähdettiin ajelemaan takaisin.

Näidä biisejä oon kuunnellut jatkuvalla toistolla, huhhuh;
(+ Spektin Räikkösluokan jahti, Eniten vituttaa kaikki ja No ei siinä, muttei ton albumin biisejä edes löydy Youtubesta?)

Robin - Kesärenkaat / Kanye West - Mercy / Juju - Hullu

Tänään menen pitkästä aikaa treenailemaan, jonka jälkeen suuntaan Loviisaan Linalle yöksi. Sitä ennen pitää tehdä ihan kunnon siivous mun huoneessa! Mulla on muuten suunnitteilla tehdä semmoinen kesän bucket list -video, missä kertoisin, mitä oon listaillut mun kesän must-tekemisiin. Vähän jännittää, en ole ennen puhunut kameralle! Saa nähdä, mitä siitä tulee, toivottavasti ihan hyvä julkaistavaksi asti :-) Toodles!

- Sissi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti